Повернення та обмін

Ми працюємо лише з офіційними постачальниками, гарантуючи оригінальність і якість продукції. Помилково додана або переплутана позиція в замовленні? Під час огляду посилки Ви помітили пошкодження товару? Розуміємо, що такі ситуації іноді можуть трапитися. Повідомте нам про проблему, і ми оперативно допоможемо її вирішити.


Що Ви можете повернути?

Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки за умови наявності оригіналу документа, що підтверджує придбання, якщо:

- товар не включено до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
- товар є новим, не використовувався і не має жодних пошкоджень: подряпин, сколів чи потертостей;
- збережено повний комплект товару, його упаковка, ярлики та заводське маркування;
- товар виявився неналежної якості;
- отриманий товар не відповідає замовленню (асортимент, кількість, упаковка);
- товар був придбаний у нашому магазині.

Як здійснити обмін/повернення?

- звертайтеся до нас на електронну пошту [email protected], або на наш Viber +38097-055-07-07 та детально опишіть проблему.
- протягом 14 днів (але не більше 30 днів) після отримання посилки ми перевіряємо повернуті товари та ухвалюємо рішення про повернення коштів на вказаний рахунок.
- після цього менеджер зв’яжеться з Вами для уточнення деталей і вирішення питання.


Що не підлягає обміну та поверненню?

Товар не підлягає обміну або поверненню в таких випадках:

- з моменту покупки минуло більше 14 календарних днів.
- протягом 14 днів після покупки товар використовувався, порушена цілісність упаковки, комплектація, відсутні бирки або цінники.
- товар входить до переліку товарів, які не підлягають поверненню і обміну згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року (в діючій редакції) http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п, а саме:

  • непродовольчі товари;
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • розчіски, гребінці, масажні щітки;
  • товари в аерозольній упаковці.
  • - покупець відмовляється надати фото або відеодокази браку чи несправності товару.


    УВАГА: Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів будь-яким причинам, парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯЖАТЬ. Тому будьте уважні під час вибору товару. У присутності кур'єра уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що Вам доставили те, що Ви замовляли, і Вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Усі претензії щодо відповідності товару замовленню та його зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент доставки та на товар, цілісність упаковки, пломб якої не була порушена.