Ваш кошик порожній!
Нішевий французький будинок ароматів Atelier Des Ors народився з бажання та пристрасті до художньої парфумерії, яка, за словами компанії, подібна до поезії. Створення парфумів є для бренду таємничим, містичним процесом та втіленням мрії.
Духи будинку Ательє Де Орс відображають найкращу з парфумерної спадщини нішевих брендів. Компанія також відзначає свою пристрасть до золота, яке є відображенням майстерності та вічного пошуку досконалості.
На сьогодні Atelier Des Ors налічує три колекції:
Чорна колекція складається з 10 ароматів, укладених у прекрасні флакони, що символізують сонце, світло та сяйво! "Флакон заломлює світло, а золотиста рідина в ньому створює м'яке свічення. Золото означає цінність ароматів марки, а форма флаконів відображає їх привабливий і чуттєвий характер", - каже прес-реліз марки Atelier des Ors.
Основною ідеєю White Collection стала ідея пошуку щастя, і як «історичне коріння» було обрано один із видатних творів віденського югендстилю (модерну) роботи Густава Клімта «Бетховенський фриз» (Beethovenfries).
Виконані у формі архітектурного фризу картини розташовувалися на трьох стінах зали, в центрі якого було встановлено статую Бетховена роботи Макса Клінгера (демонстрація проводилася в рамках XIV виставки «Об'єднання художників Віденського сецесіону», що проходила в 1902 р.). Загальна довжина фризу близько 34 метрів, висота картин 2 метри. З 1986 року відновлений фриз знаходиться у Будинку сецесіону у Відні.
У своїй фресці Клімт реалізував художнє бачення Дев'ятої симфонії Бетховена. Фріз ілюструє прагнення людини на щастя серед страждань і випробувань світу, де він бореться не лише із зовнішніми силами природи, а й із власними слабкостями.
Аромати White Collection – Atelier des Ors йдуть частинами цього фриза-триптиха Клімта.
Аромати випущені у вже відомих типових флаконах, з традиційними вкрапленнями частинок золотої фольги, але з білими кришками.
У 2019 році на виставці Esxence французький нішевий будинок Atelier des Ors, на чолі із засновником Жан-Філіппом Клермоном, представив свою третю парфумерну лінію під назвою Riviera Collection , що включає три легкі, сяючі та освіжаючі аромати, створені у співпраці. Видання Riviera Drive, Pomelo Riviera та Riviera Lazuli натхненні гедонізмом, ескапізмом та важкими моментами.
Атмосфера Французької Рів'єри надихала багатьох творців упродовж десятиліть. Блакитне море, яскраві фарби та різноманітні пейзажі у поєднанні з відлунням гламуру минулої епохи не залишили байдужими ні художників, ні письменників, ні парфумерів.
Atelier des Ors Riviera Collection створена як відображення листівок з минулого - часів Французької Рів'єри 1950-х, 60-х та 70-х років, періоду елегантності, грації та чарівності.
На логотипі зображено морського коника, який позначає 24-каратне золото у Франції. Промені говорять про світло сонця та про шлейф аромату. Класична, але водночас сучасна упаковка виражає позачасову витонченість бренду.