Betty Barclay - Бетті Барклай

Показати:
Сортувати за:
Betty Barclay - Бетті Барклай

Марка Betty Barclay була заснована у п'ятдесяті роки минулого століття у США. Перші згадки про марку датуються ще 40-ми роками 20 століття США. Саме тоді була представлена перша колекція лейбла, а розрахована вона була на молодих людей до 18 років, які віддають перевагу стилю стріт-фешн (вуличному стилю).


Друга світова війна внесла свої корективи до історії бренду Бетті Барклай. На жаль, компанія була на межі руйнування, коли на неї звернув увагу Макс Берк – успішний підприємець з Німеччини. Він викупив торгову марку, проаналізував її концепцію та змінив напрямок.


Тепер замість підліткової аудиторії одяг створювався для жінок, які воліють класичний, витончений та елегантний стиль. Американський стиль був повністю викорінений, а на зміну йому прийшла європейська розкіш, що поєднується з традиційною німецькою якістю та практичністю.


Елегантний жіночий одяг, який вони виробляли, мав величезний успіх. Усього через десять років компанія виходить на міжнародну арену. Продукція марки особливо полюбилася в Німеччині, де Betty Barclay став одним із найвідоміших брендів. Німці так популяризували вишуканий стиль Betty Barclay, що досі марку вважають німецькою.


Виробляти парфуми компанія Бетті Барклай розпочала на початку 90-х років, проте власник бренду думав про це практично із самого початку. На хвилі успіху бренд представив власну парфумерну лінію Betty Barclay Selection, до якої увійшли три аромати. На створення колекції парфумерів надихнула магічна сила дорогоцінного каміння: рубіну, сапфіру та смарагду. Через кілька років виходить ще одна колекція ароматів Beautiful Grace, що відрізняються хвилюючою та вишуканою парфумерною композицією.


Сьогодні колекції Betty Barclay вражають різноманітністю стилів. Під маркою представлені консервативні класичні лінії, і розкішні гламурні. Компанія має більше трьох тисяч торгових партнерів, бутіки та магазини у п'ятдесяти країнах світу, що робить продукцію марки воістину міжнародною.


Кожен аромат, випущений під маркою Бетті Барклай , має свою незвичайну витонченість і жіночність. Всі вони досить різнопланові, завдяки чому шанувальники бренду зможуть вибрати щось, що підходить саме їхньому характеру та настрою.


Особливо добре запам'яталася поціновувачам парфумерії колекція Pure, до якої увійшли ніжні пастельні аромати Лимона та Ментола. Не рідко такі ж інтонації присутні і в лініях одягу: дизайнери вважають за краще віддавати переваги світло-сірим, рожевим, ніжно-блакитним, світло-жовтим відтінкам, що дозволяє одягу виглядати ошатно та святково у будь-який день.


Кожен аромат випускається в дизайнерському флаконі, зберігаючи при цьому концепцію бренду. Всі ємності для ароматів виготовляються на основній виробничій лінії компанії, що знаходиться в Європі.