Ваш кошик порожній!
Клара Молло молода дівчина засновник бренду Memo, за плечима якої немає жодної парфумерної освіти. Більше того, більшу частину свого життя вона займалася книговиданням, працювала у сфері люксу, але все життя подорожувала та дуже любила аромати. В результаті п'ять років тому в Парижі з'явилася марка Memo (назва від memories - спогади), кожен аромат якої був присвячений одній з цих подорожей.
Порівняно юний бренд Memo спеціалізується на створенні селективної парфумерії.
Кожен аромат адресує якогось географічного місця, як справжнього, так і придуманого в нашій уяві. Фраза, що характеризує бренд, - "The journey is the destination". Кожен аромат сам як подорож, тому що він має початок, серединна точка і завершення.
Елітна парфумерія Memo створюється, ґрунтуючись на трьох засадах:
Такий концепт цього бренду, який дарує світу справді рідкісні парфумерні шедеври. Дизайнер Clara Molloy після того як опублікувала книгу-інтерв'ю зі знаменитими парфумерами - "Творчість 22 парфумерів", і десятирічного стажу в промисловості люксової продукції, вирішила створити власний, неповторний світ, заповнений світлими емоціями та красою пахощів. Натхнення дизайнера Clara Molloy, дароване мандрівками, пристрасна іспанська кров, природна мрійливість, пристрасть до романтичних історій, все це втілилося у неповторну колекцію ароматів, названу Les échappées.
Memo - колекція найгостріших ароматних вражень, привезених із різних куточків планети, ароматні скарби різних країн. Ця велика ароматна подорож привела до створення ідеальної пари: вона — поетеса з каталонським корінням з Парижа, він — спортивний ірландець, який подорожує світом у пошуках пригод.
Memo – це пам'ять. Це сувенір. Це неймовірний шлейф. Чотири колекції ароматів Мемо є ароматним путівником країн світу. Це світ чуттєвого сприйняття. Коли ми вдихаємо аромат, то немов покидаємо свій безпечний будинок, вирушаючи до нових незвіданих відчуттів, вплітаючи їх у простір своєї душі, свого життєвого досвіду.
Гасло Memo : "Мета подорожі - сама подорож".