Ваш кошик порожній!
Історія бренду Pineider починається на Площі Синьйорії у Флоренції, де у 1774 році Francis Pineider із Валь Гардени відкрив свій перший магазин. Він почав виробляти очищений та високоякісний папір та канцтовари, пропонуючи своїм покупцям тиснений папір різних кольорів та видів. Незабаром його слава поширилася повсюдно. Його товарами користувалися письменники на той час: від Стендаля до лорда Байрона, Шеллі, Леопарді, Дікенса; за переказами навіть Наполеон зупинявся у цій історичній майстерні.
На початку XIX століття Pineider, щоб примножити свою славу, зайнявся також створенням дивовижно вишуканих письмових столів. На середину XIX століття Pineider мав велику компанію і став справжнім брендом. Королівська Савойська династія вважала Pineider єдиним постачальником, який відповідає їхнім високим вимогам.
У XX столітті компанія остаточно зміцнила свою значущість у світі: посольства, культурне оточення, важливе керівництво покладалося на Pineider у виробництві карток, запрошень, листівок. У цей період почалося виготовлення аксесуарів високої якості: годинник, рами для картин, письмове приладдя та перші упаковки з дуже престижної телячої шкіри.
Серед «представників» того століття ми знаходимо Елеонору Дьюз, Габріель Д'Аннузо, Луїджі Піранделло, Генрі Форда, Марлен Дітріх, Елізабет Тейлор, яка відома своїм замовленням паперу, що збігається за кольором з відтінком її очей.
Наслідуючи традиції, які зробили бренд знаменитим, перша колекція парфумерії має характерну ексклюзивну вишукану упаковку, яка поєднує елементи та сировину високої якості, використані для створення парфуму (Eau de Parfum) та ароматів для дому.
Весь парфум втілює дух і філософію бренду Pineider, є шедевром, укладеним у флакон, який нагадує нам про той час, коли його ретельно упаковували, оберігаючи дорогоцінний вміст. Металевий ковпачок покритий оленячою шкірою коричневого, жовтого або кольору слонової кістки. Контейнер із червоного дерева натхненний старовинним методом перевезення екстракту бергамоту.
Кожен запах персоналізований, має свій ідентифікаційний номер, тиснений на упаковці. Аромат стає посланням, яке говорить із нами.