Police - Поліс

Показати:
Сортувати за:
Police - Поліс

Police - італійська марка одягу, парфумерії та аксесуарів. Входить до групи компаній De Rigo, заснованої у 1978 році братами Енніо та Вальтером де Ріго. Підприємці розпочинали з виготовлення оправ для сонцезахисної оптики, але незабаром запустили власний бренд.


Через кілька років De Rigo почала купувати європейські мережі салонів оптики та ліцензії на колекції окулярів кутюрних будинків, серед яких зараз вважаються Blumarine, Carolina Herrera, Furla, Escada, Trussardi та багато інших.


Домашній бренд компанії Police був заснований у 1983 році і спочатку спеціалізувався на створенні унісекс-аксесуарів для широкої молодіжної аудиторії.


Популярність марки злетіла на початку 90-х після виходу лінійки сонцезахисних окулярів із дзеркальним склом. Парфумерний дебют компанії ознаменований запуском у 1998 році чоловічої фужерної композиції Police Original . На неї чекав успіх і марка сфокусувалася на створенні нових робіт.


Як і в колекціях оптики та аксесуарів, у своїй парфумерній лінії Police орієнтується на молоде покоління та дотримується субкультурної естетики.


Аромати збудовані переважно навколо цитрусових, фруктових та квіткових нот, візуальний стиль бренду натхненний музичними фестивалями та наповнений духом вулиць, юності та свободи. У 2011-му вийшла колекція To Be з відомим дизайном флаконів у формі черепа.


Лінійка здобула широку популярність, що сприяло її розвитку та регулярному поповненню. Кожна новинка «черепної» серії відсилає до різних поп-культурних явищ — панк і технічну музику, тату, діджейську естетику:

  • брутальний To Be Rebel - дерев'яний чоловічий аромат з грейпфрутом, перцем та ветівером;
  • пряний To Be Tattooart For Man і солодкий гурманський To Be Tattooart For Woman ;
  • фужерний To Be Camouflage та To Be Camouflage Pink з цитрусами у верхніх нотах та солодкою базою,
  • а також успішний запуск 2017-го - To Be Mr Beat та To Be Miss Beat, доповнені згодом лімітованим випуском.


Серед останніх новинок - To Be Sweet Girl та To Be Bad Guy, що вийшли 2020 року. Крім успішної парфумерної лінійки Police розвиває та інші напрямки бренду. Так, 2003 року марка випустила першу колекцію годинника, 2008-го — одягу. Останні кілька років компанія фокусується на близькосхідному та азіатському ринках.