Ваш кошик порожній!
У 2012 році династія, що володіє косметичною компанією Mavive, запустила власний нішевий парфумерний бренд The Merchant of Venice , кожен із ароматів якого пов'язаний з історією, культурою, мистецтвом Венеції, причому на всіх рівнях, від концепції та назви до підбору інгредієнтів та виготовлення флаконів.
Назва бренду The Merchant Of Venice (Венеціанський купець) перегукується зі знаменитою, однойменною п'єсою Шекспіра та відображає законну гордість засновників компанії своїм містом. Власник бренду The Merchant of Venice Марко Відал, представник четвертого покоління парфумерної династії.
Венеція — це місто є однією з найстаріших парфумерних столиць світу, тут перетиналися торгові шляхи з арабських країн до Європи та Азії до Африки, поставляючи найкращу сировину для парфумів.
Багатьом містам притаманні свої особливі аромати, і це можуть бути запахи різного походження – промислові, гастрономічні, квіткові, дерев'яні. Аромат Венеції ні з чим не переплутаєш, і з першого ж ковтка повітря місто приймає тебе у свої обійми.
Все почалося з культурного проекту, створення музею парфумерії. Поступово представники династії Відал все глибше занурювалися в найцікавіший матеріал і природно дійшли думки відродити на новому історичному витку статус Венеції як однієї з парфумерних столиць. Вони прагнуть відтворити парфумерні композиції, створені кілька століть тому.
Існує важливий момент: парфумери, які працюють, творять у рамках «історичної» концепції бренду. Усі інгредієнти, що використовуються в ароматах, так чи інакше пов'язані з історією Венеції.
Дебютна колекція бренду називалася Murano Collection і складалася з шести ароматів, кожен із яких був присвячений конкретному середземноморському торговому шляху, яким перевозили товари венеціанські купці. Дуже ретельно розроблялася географічна тема та було складено шість докладних карток із середньовічними маршрутами, які додаються до кожного флакона.
Зрозуміло, і парфумерні інгредієнти всіх ароматів пов'язані з тими напрямками, якими пролягали торгові шляхи. У композиціях є, наприклад, ноти ладану, мускусу, мускатного горіха, жасмину, шафрану, пачулі, сандалу, калабрійського лимона, тютюнового листя, імбиру, ветиверу, бергамоту, кориці, кедра, червоного чебрецю, кипарису, сливи.
Парфумерне мистецтво – невід'ємна частина історії міста, причому йдеться про її славні сторінки. У Х-XI століттях Венеція стала першим європейським містом, яке зуміло ввібрати традиції візантійської парфумерії. Венеція прийняла із рук Візантії титул найважливішого торгового порту.
Зі східних країн саме сюди везли тканини, прянощі, пахощі, олії та есенції. У XIV столітті венеціанські парфумери першими у світі створили рідкі парфуми на основі ефірних олій та спирту, здійснивши революцію у світі парфумерії. Відкриття дозволило збільшити тривалість життя ароматів та обсяги виробництва. До речі, й слова «парфумер» досі не існувало: в Італії цю професію називали muschieri, від слова «мускус».
Всі аромати The Merchant of Venice випускаються у флаконах із муранського скла. Кожна колекція має свою концепцію. Наприклад, флакони для колекції чоловічих ароматів Nobil Homo o майстри розробляли, надихнувшись традиційними мотивами та забарвленнями венеціанських тканин.
Murano Exclusive – висока венеціанська майстерність. Колекція містить ідеальні тонкі аромати і ретельно створені ол висока венеціанська майстерність. Колекція містить ідеальні тонкі аромати і ретельно створені оліфакторні композиції. Центральні квіткові та східні ноти дарують витончений та досконалий характер кожному аромату.
На окрему увагу заслуговує Museum Collection . Вона складається із 40 ароматів, представлених у вишуканих червоних флаконах. Кожен присвячений окремому парфумерному інгредієнту. Колекція створена для любителів компонентів, які можна поєднувати між собою.
"Венеціанський купець" - це лінійка товарів класу Люкс, яка пропонує великий асортимент ексклюзивної парфумерії. Кожен аромат - це чарівність і таємниця Венеції, кожен флакон - це витвір мистецтва.